Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Xender
Tänkte lägga upp lite bilder på min 144:a. Bytte den mot min 740 för ett år sedan. Men fick aldrig fingrarna ur å hämta den förän nu i höstas. Eftersom jag inte har tillgång till ett riktigt garage nu under vintern så kommer jag å försöka fixa delar å skruva till våren ist.

När jag var å hämtade den:
Bild

Bild

Min å morsans bil:
Bild
av Frownlayer
jag tror inte att det e en -67:a det finns för mycket som talar emot det.

vet du om något är bytt eller ombyggt på bilen?
av Xender
Frownlayer skrev:jag tror inte att det e en -67:a det finns för mycket som talar emot det.

vet du om något är bytt eller ombyggt på bilen?
Det är en -67. den byggdes om i början på 90-talet. är typ grillen och bakljusen som är bytta.
av Frownlayer
och dörrarna också isf.
av Xender
Frownlayer skrev:och dörrarna också isf.
Jo.. Är dom nyare dörrarna åxå.. Samt en b20...
av olson
Framdörrarna är gamla iaf, eftersom de har vent.ruta.Däremot är det de nyare handtagen. Grill från 71-72
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
Dörrarna är nog från -72 till -73 de hade infällda handtag med vent ruta 8)
av Xender
Oki. Är inte så hemma på 140 modellen än. har mest åkt 240 å 740 tidigare. Killen som fixade till bilen i början på 90-talet är grymt duktig. Ska gå igenom motorn å kolla. Misstänker att det sitter en vassare kam i den. Får c vad man gör me bilen. Ska köpa på mig lite godsaker under vintern. bla extraktor rör å glasfiber huv/baklucka..
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
det är en cool bil 8)

mer kanske onödigt vetande= huven är nog från en -73 till -74 års modell syns på listen som hör ihop med plast grillen som fanns dessa års modeller

mvh/olof
av olson
Har den inga blinkers fram ?
Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande

Försvinner de inte när du tar bort dem i[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina n&[…]