- Idag, 19:05
#1630501
Tjenare ! Införskaffade en xc70 igen efter en kort flirt med en koreansk bil.
Jag inser att jag var förvirrad men NU är jag sansad igen.
Jag har det mesta i utrustning på Volvon.
Förutom backkamera... Ringde Volvo som INTE efter monterade backkamera på XC70..
Kan man ? Hur går man ?
Har någon här gjort det och kan ge tips eller vägleda mig till en guide / video
?
Tack
Jag inser att jag var förvirrad men NU är jag sansad igen.
Jag har det mesta i utrustning på Volvon.
Förutom backkamera... Ringde Volvo som INTE efter monterade backkamera på XC70..
Kan man ? Hur går man ?
Har någon här gjort det och kan ge tips eller vägleda mig till en guide / video
?
Tack
- By UnleashFusion