NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1630437
Hej,
Volvo s40 2006 som bara sprutar spolarvätska på munstycket som sitter på förarsidan.
Har bytt båda munstyckena samt tkorsningen som sitter vid den på passargerarsidan, jag har även provat bända denna men får det inte att fungera.
Någon som har tips på vad detta kan bero på?

Jag är inte så händig och har inge[…]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]