Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej ny här, tack för insläpp i forumet.
Detta kanske låter dumt men jag undrar om någon här kan hjälpa mig att hitta rätt skivor och klotsar till en V40cc T3 aut 2019, det finns ju en uppsjö med olika dimensioner samt märken, har sökt på webben på olika sajter men för mig är det en djungel, jag är så osäker på att det blir fel i beställningen och så står jag där med prylar som inte passar, jag är inte så data kunnig vilket är ett problem (äger inte ens en dator, har bara en mobil) skruvar gärna själv för det ger lärdom. Alla svar mottages tacksamt.
Mvh: Erik
Om du är osäker på att beställa delar, hur är det då med att byta delarna????
Vissa firmor (jag använder oftast numera) Trodo.se. Dom kan kolla mot original kataloger så du får rätt delar om dom får ditt WIN-nummer. Finns flera som kan göra det, främst utländska företag
Gäller det fram?
för att "säkerställa" kan du själv mäta.
16,300 eller 320.jpg
16,300 eller 320.jpg (345.48 KiB) Visad 52 gånger
vänster: 300mm med 7.4cm eller 320mm 8.2cm. är det lägre än siffrona nämnda har du 278mm(dock tvivlar jag på det)
Beställ från Getech.se så får du rätt, slipper tänka med. Skickas från Sverige.
De håller huvudsakligen bara på med bromsar. Finns det i lager bör du få det innan 1/5.

Jag tycker det är väldigt rimligt att de[…]

Beställ från Getech.se så få[…]

Var på bilprovningen med 99:an, nu godk&aum[…]

Vad är det här?

Det inringat i rött som är sprucken plas[…]