Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Blockqoute
Har funderar på att lacka listerna och kanske railsen (beror på vilken färg jag lackar) på min Volvo V70 -02. Är det någon som vet hur pass invecklat det är att ta lös de båda? Antar att railsen inte är allför avancerat att ta lös, men funderar som sagt även på hur man tar lös och hur svårt det är att ta lös listerna.

Sen kanske det är någon som har en prisuppgift på att lacka ner en V70 på firma?
av superpackman
Hej ja lackade alla mina lister på min s60, dom plockar inte bort listerna, dom är svåra att få som dom satt innan, därför lackar dom på direkt, kostar väll en 3-4tusen på en lackfirma, tur att man har en polare som är lackare:=)

Lycka till!
Användarvisningsbild
av Blockqoute
Okej, då vet man vad listerna skulle kosta. Var det så att du lackade alla lister (alla plastdetaljer) eller bara "sido"-listerna? Antar att det kanske blir lite dyrare då om det inte var inräknat?
av superpackman
Blockqoute skrev:Okej, då vet man vad listerna skulle kosta. Var det så att du lackade alla lister (alla plastdetaljer) eller bara "sido"-listerna? Antar att det kanske blir lite dyrare då om det inte var inräknat?
Lackade alla lister, tror inte det är dyrare än 3-5K något sånt.

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]

Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]

Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]