Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Wsemme
Sedan igår är min Spotify app borta. Någon som varit med om samma?

Gäller XC90-25.

Tack på förhand
Användarvisningsbild
av ersj
Försvann för mig igår också på min V90-24. Lyssnade på radio på vägen hem istället och har inte forskat något mer kring det än.
av Mlindsten
Blev också av med Spotify. När jag installerar den på nytt så strulade inloggningen med anv och lösen och när jag väl kom in så är iPad -gränsnittet som visas, inte speciellt bilvänligt eller snyggt…..

V90 -22
Användarvisningsbild
av apersson850
Jag fick en uppdatering för några dagar sedan, men den påverkade inte Spotify enligt vad det stod. Jag använder inte Spotify, så jag vet inte om det fungerar. Man jag har en Sensusbil, så det behöver ju inte vara likadant som för Google.
av Ksson
Spotify och SR appar finns kvar, men går inte att använda när man kör. Har blivit taggade på samma sätt som Chrome etc. Uruselt att de inte testar ordentligt innan uppdateringen släpps. V90-23…
av JimmyN
Sambon sa att spotify var borta i bilen , men på min profil fanns appen kvar men gick inte att logga in.
Ominstallerade spotify och då fungerade det på min , men inte sambons profil.
Enda skillnaden på våra profiler är att jag har Chrome installerat , så efter jag installerat chrome på sambons så har vi nu båda nya Spotify .
Inloggningen fastnar i en QR kod om man inte har chrome märkligt nog.
Har ni en fungerande Spotify av den gamla versionen , installera INTE den nya …🤨

Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]

Mjaa det kan vara vanskligt att lyfta i det tr&ari[…]

https://x.com/lovecarindustry/status/192550084999[…]

Det blir sanslöst bra, väl värt pen[…]