- tis 14 jan 2025, 15:51
#1599556
Tjena!
Köpte en 2015 xc60 och har försökt ansluta den till volvo cars appen med fastnar på steg 3/5 där det står att det inte gick att ansluta. Har snackat med volvo cars kanske 5 gånger och provat allt de har sagt. Har satt ''inget'' på internetanslutning och provat att stänga av bluetooth på telefonen och laddat om appen flertalet gånger.
När jag snackade med de sa de först att det fanns en prenumeration på bilen(tidigare ägaren) så allt fungerar ju som det ska. Är det någon av er som också hade problem att ansluta och hur löste ni det isåfall? Känns riktigt segt att ta den till verkstad och lägga tusenlappar i onödan när skiten slutar funka om något år ändå.
Tacksam för alla svar!
Köpte en 2015 xc60 och har försökt ansluta den till volvo cars appen med fastnar på steg 3/5 där det står att det inte gick att ansluta. Har snackat med volvo cars kanske 5 gånger och provat allt de har sagt. Har satt ''inget'' på internetanslutning och provat att stänga av bluetooth på telefonen och laddat om appen flertalet gånger.
När jag snackade med de sa de först att det fanns en prenumeration på bilen(tidigare ägaren) så allt fungerar ju som det ska. Är det någon av er som också hade problem att ansluta och hur löste ni det isåfall? Känns riktigt segt att ta den till verkstad och lägga tusenlappar i onödan när skiten slutar funka om något år ändå.
Tacksam för alla svar!