Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Parvel
Vet ej riktigt vad du menar med att ta bort hatthyllan, förklara gärna
Men klädseln kan du ta bort med lite bök, men du vinner inget utrymme om du tänkt lasta något större, då det sitter plåt under denna samt högtalare och kablage, bältessträckare sitter i den plåten.

Mvh
Parvel
av sessan84gbg
jo jag å killen skall på fest i helgen.. å vi skall sova i bilen... å hatthyllan är ivägen... eller iaf mitten bältet är ivägen... hur får man bort de för tillfället..för vi tänkte lägga in en 120 bäddmadrass..
Användarvisningsbild
av elmuppo
sessan84gbg skrev:jo jag å killen skall på fest i helgen.. å vi skall sova i bilen... å hatthyllan är ivägen... eller iaf mitten bältet är ivägen... hur får man bort de för tillfället..för vi tänkte lägga in en 120 bäddmadrass..
Nej. Det sitter en svetsad plåt där under som bla högtalare och annat
sitter i.

Prova ett tält:)
av Parvel
Hej Sessan,
Det lär väl bli den första madrassen med bälte, förutom hos killarna med vita rockar, vet tyvärr ej om du kan lossa mittenbältet utan att du får felmeddelande/ alt problem med bältessträckaren, varför inte ta in på hotell,vandrarhem eller tält i stället för att modifiera om bilen?
I mina ögon verkar det lite klaustrafobiskt att försöka få in en 120cm bäddmadrass i en S60 och sova. Men det är ju jag det, :lol: jag är ju bara 40.
av sessan84gbg
man skall ju testa på något nytt... vill inte sova i tält... jaja... får väl ligga med bältet där då... de går säkert få fixa på något sätt.. vi skall ändå bara sova några timmar där... tack vare man skall festa en hel del den kvällen..

jag skriver å berättar hur de gick.. :wink: vi hörs på söndag idag igen ;)
Användarvisningsbild
av elmuppo
Om detta resulterar i graviditet, så måste barnet ju döpas till "jagrullar" iaf i mellan namn. :)
Användarvisningsbild
av greeeken
branx skrev:Om detta resulterar i graviditet, så måste barnet ju döpas till "jagrullar" iaf i mellan namn. :)

Men hahahahaa :D Du den var bra
av sessan84gbg
jag tänkte inte bli gravit... inte än på ett tag... så de namnet kommer jag inte ta
av olson
De e inte alltid det blir som man tänkt :)
Motoroljenivå

På vilket sätt beter sig visningen? Ett[…]

Nu vill man ha det som i Italien och Frankrike. V[…]

Felkod B5

Låter ungefär som det jag hade på[…]

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]