Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1584171
Hej efter jag bytte belägg och skivor fram och även smörjt kolven på min v70 från 08, så sjunker bromspedalen i botten när bilen är igång men när man pumpar upp den bygger den tryck men sedan går den i botten direkt igen. Men när bilen är avstängd är den som den ska vara, jag har bytt huvudbroms cylinder och luftat riktigt ordentligt. Men när jag trycker ned bromsen så som pyser det lite men inte direkt mer än vanligt i mitt tycke men tänker om det kan bero på broms servon eller om det är nån packning i oken som gått när jag pressat kolven? Vill till lägga att det ej läcker någonstans //Hampus

Jag är inte så händig och har inge[…]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]