Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
Detta är nog så långt från bilar man kan komma men vi gör ett försök :-)
Jag är fullständigt värdelös på allt som har med Facebook att göra, därav frågorna...

När jag försöker posta ett inlägg i en offentlig grupp går det inte. Detta inlägg hamnar under Borttaget i fliken Hantera ditt innehåll i gruppen.
Försöker jag skriva en kommentar i någon annans inlägg visas ett meddelande som lyder:

Kommentaren har avvisats
Din kommentar har automatiskt avvisats baserat på särskilda kriterier i den här gruppen.

Vad kan detta bero på?
Hur vet man gruppens kriterier?

Hoppas någon har en aning om vad jag kanske kan ändra i mina inställningar för att få det att fungera :-)
Användarvisningsbild
av Funk
Det kan vara att du inte har gjort egna inlägg, inte varit aktiv tillräckligt länge t.ex , börja med att läsa reglerna för gruppen..

/Thomas
av Lövet
Många grupper har granskning av inlägg innan de publiceras. En del av de reglerna kan skötas automatiskt, en del kollas manuellt. Så är det iaf i de grupper jag är inblandad i.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Okej, så verkar dock inte fallet vara här.
Jag kontaktade gruppens skapare som sa att fler hade haft detta problem och att inget hinder låg i gruppen i fråga.
De hade i sin tur kontaktat FB support eller vad det heter som hade löst problemet.

Hej. Jag delar ut internet från min mobiltel[…]

SKF eller Gates är nog mest en fråga om[…]

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]

Välkommen ut i trafiken

Har beställt på www.trodo.se. Det var […]