Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bubaline
Kan någon berätta för mig om det är möjligt att lägga till navi och/eller en backkamera till en 2012 S60 T5 till den befintliga monitorn i bilen? Jag vill inte behöva lägga till en annan skärm när den som är i bilen nu är den som används för navi och backup kamera från fabriken. Jag fick höra att det är möjligt, men vad är kostnaden och är det enkelt eller något som bara återförsäljaren kan göra? Skulle bara vilja veta om någon har lagt till något av dessa alternativ efter det ursprungliga köpet av bilen och ungefärlig kostnad. Återigen vill jag inte lägga till en annan skärm eller spegel jag vill bara lägga till dessa funktioner och få dem att köras genom den befintliga skärmen i bilen nu. All information om detta skulle uppskattas mycket..
Senast redigerad av 1 Bubaline, redigerad totalt 0 gånger.
Tror allt är fördraget för kameran.
https://accessories.volvocars.com/en-us ... (11-)/2015

Finns 2 olika instruktioner beroende på bilens utrustning om den har keyless eller inte.
Den jag länkar till är för keyless bil.

Du kan välja att köpa in det som finns på länken hos volvo handlaren och montera in allt själv och sedan bara betala volvo handlaren att ladda in mjukvaran.

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]

Plockat av och smörjt dragkroken och så[…]

Byta fjädersäte på en V70 -06

Så länge dem sitter 180 grader frå[…]

Det var väl givet, de behöver ju miljard[…]