av Kiosken - tor 20 apr 2023, 23:23
- tor 20 apr 2023, 23:23
Tjena
Har hittat en liten box/dosa brevid batteriet i bilen som tycks vara kopplad till den stora kabelhärvan brevid pedalerna på förarsidan
Sitter dessutom en lysdiod kopplad till härvan från dosan så är nog inte orginal
Liknar denna härva
Bilder på boxen nedan
"GT21" visar inte upp något märkvärdigt i mina sökningar
Liknar väldigt mycket orginalkablarna i bilen
Nyckelhål med "ON/OFF" markeringar, har ej nyckel å orginal passar ej
Bilen "ska" vara steg 1 trimmad från vad man hört av förra säljaren och på tanke med lysdioden så vill jag gissa på att det har någonting med trimning att göra? det finns några pyttesmå spakar under gummilocket samt en diod som blinkar på random men vill gärna inte fippla med något.
Har ingen annan info om lådan mer än det, vill helst inte riskera koppla in något eller dra ur den för att pröva,
har inte märkt något under körning mer än att den drar en del soppa sen man köpt den.
Om någon har någon gissning eller info är jag tacksam. Kan ta mer bilder ifall det behövs
Kör tråden här för vet ej om dosan är bilspecifik eller inte
Har hittat en liten box/dosa brevid batteriet i bilen som tycks vara kopplad till den stora kabelhärvan brevid pedalerna på förarsidan
Sitter dessutom en lysdiod kopplad till härvan från dosan så är nog inte orginal
Liknar denna härva
Bilder på boxen nedan
"GT21" visar inte upp något märkvärdigt i mina sökningar
Liknar väldigt mycket orginalkablarna i bilen
Nyckelhål med "ON/OFF" markeringar, har ej nyckel å orginal passar ej
Bilen "ska" vara steg 1 trimmad från vad man hört av förra säljaren och på tanke med lysdioden så vill jag gissa på att det har någonting med trimning att göra? det finns några pyttesmå spakar under gummilocket samt en diod som blinkar på random men vill gärna inte fippla med något.
Har ingen annan info om lådan mer än det, vill helst inte riskera koppla in något eller dra ur den för att pröva,
har inte märkt något under körning mer än att den drar en del soppa sen man köpt den.
Om någon har någon gissning eller info är jag tacksam. Kan ta mer bilder ifall det behövs
Kör tråden här för vet ej om dosan är bilspecifik eller inte
Senast redigerad av 1 Kiosken, redigerad totalt 0 gånger.
850 flottan
Volvo 850 GL 2.5 '94 (Såld)
Volvo 855 T5 2.0 '96
Volvo 855R 2.3 '96
Bil-el kan dra åt helvete
Volvo 850 GL 2.5 '94 (Såld)
Volvo 855 T5 2.0 '96
Volvo 855R 2.3 '96
Bil-el kan dra åt helvete