Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ansjo
Hej på er!

Jag har några veckor kvar att ändra min XC60 som jag beställde i augusti. På de 2 senaste bilarna har jag haft de ventilerade stolarna med massage, men det kommer jag inte beställa denna gången. Bilen i övrigt är en T8 Platinum grey med den mesta övriga utrustningen.
På ordern idag är det blond läder, då jag valde bort Charcoal då taket inte var mörkt.
Jag har nu kollat in nappaläder/textil/vinyl och undrar om någon har lite erfarenheter av det valet?
Jag ska givetvis kolla in det på bilfirman, om de har någon hemma.
av UnleashFusion
ansjo skrev: fre 23 dec 2022, 19:43 Hej på er!

Jag har några veckor kvar att ändra min XC60 som jag beställde i augusti. På de 2 senaste bilarna har jag haft de ventilerade stolarna med massage, men det kommer jag inte beställa denna gången. Bilen i övrigt är en T8 Platinum grey med den mesta övriga utrustningen.
På ordern idag är det blond läder, då jag valde bort Charcoal då taket inte var mörkt.
Jag har nu kollat in nappaläder/textil/vinyl och undrar om någon har lite erfarenheter av det valet?
Jag ska givetvis kolla in det på bilfirman, om de har någon hemma.
Nappalädern helt klart.
av Keno13
Jag kör nappa/textil/vinyl och är helnöjd. Van med att alltid haft helskinn sportstolar i princip alla mina bilar. Körde senast igår 7.5 timme i sträck, aldrig mått så bra i kroppen efteråt. Brukar alltid få ont/känningar nånstans i vanliga fall.
Felkod B5

Låter ungefär som det jag hade på[…]

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]

Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]

Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]