- tis 12 apr 2022, 12:18
Hej!
Jag använder aldrig fjärrkontrollen för att larma bilen eftersom det är i det närmaste omöjligt att larma av när den är larmad.
Nu har förmodligen jag eller min sambo lyckats komma åt lock knappen på fjärrkontrollen så att bilen är larmad.
Det går inte att larma av genom att klicka på unlock på fjärrkontrollen. Har bytt batteri i båda fjärrkontrollen men det hjälper inte. Larmet är original från när bilen var ny.
Det är en S70 från 1997 med Regnr: HUZ 659.
Jag testade att koppla bort bilbatteriet i 15 timmar men det hjälpte inte.
Finns det någon annat sätt att larma av bilen förutom fjärrkontrollen som inte funkar.
Då larmet är aktiverat går naturligtvis inte att starta bilen.
Tacksam för all hjälp som jag kan få.
Mvh
Tony Johansson
Jag använder aldrig fjärrkontrollen för att larma bilen eftersom det är i det närmaste omöjligt att larma av när den är larmad.
Nu har förmodligen jag eller min sambo lyckats komma åt lock knappen på fjärrkontrollen så att bilen är larmad.
Det går inte att larma av genom att klicka på unlock på fjärrkontrollen. Har bytt batteri i båda fjärrkontrollen men det hjälper inte. Larmet är original från när bilen var ny.
Det är en S70 från 1997 med Regnr: HUZ 659.
Jag testade att koppla bort bilbatteriet i 15 timmar men det hjälpte inte.
Finns det någon annat sätt att larma av bilen förutom fjärrkontrollen som inte funkar.
Då larmet är aktiverat går naturligtvis inte att starta bilen.
Tacksam för all hjälp som jag kan få.
Mvh
Tony Johansson