Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av staffanlind
Hej, jag har en v90 cc 2018, finns det någon programvara som gör så att allt är mörkt när ljusreglaget står på 0?
av Lockis
Invändigt?
I displayen har du inställningar för interiör belysning där du kan stänga av den helt. Men det är manuellt.
av least
Svårt att ha allt mörkt, man ska ju kunna se hastighetsmätaren.
Mittskärmen släcker du genom att hålla in "hemknappen" längst ned.
Användarvisningsbild
av bem
Är det nåt i stil med Black panel eller Night panel som SAAB hade i vissa av sina bilar du tänker dig? Då var det väl bara hastighetsmätaren som visades, övrigt var ”svart”.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Jag tror TS menar utvändigt, det ska väl gå på polisbilar men att göra det på andra fordon tror jag inte ens går att köpa sig till.
av least
Det är inte tillåtet att framför en bil utan påslagen yttre belysning, det vore direkt trafikfarligt.
Sen kanske polisen har andra behov, ibland.
av falkeman
Mötte en polis v90cc med avslagen belysning för ett tag sen, så det finns nog mjukvara för det, ja e också intresserad om någon vet mer
av Xanthopteryx
Ni som vill släcka er yttre belysning - kan ni berätta vad för skumraskaffärer ni håller på med?
Man vill ju om något helst ha MER belysning så man ser saker längs vägen och så andra ser mig.
Användarvisningsbild
av LazerHawke
varför vill vissa släcka sina bilar helt är det inte nog med alla muppar som inte kan sina bilar och kör runt med DRL i mörkret med släckt arsle?!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?

Jag har själv sökt svar och lösning[…]

Fel troligen löst. ABS-sensor (VF) krån[…]