Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av anders1982
#1470587
Hej alla.
I xc70 jag köpte med M66 spakställ så var är stället så slut så det kännes som att växla en gammal PV eller nått.
Så fick tipset att byta spakställ.
Sagt och gjort efter mycket mycket letande så hitta jag ett helt.
Var ju inte det lättaste.

Men behöver ju smörja plast kulan innan med nått fett ej silikon pg elektronik i närheten.

Nån som vet vilket fett man ska använda?
Resized_20211022_172317.jpeg
Resized_20211022_172317.jpeg (181.88 KiB) Visad 544 gånger
Visa din semesterbil(d)

Då har det rattats till Ritsem 15 mil nordv&[…]

Bromsbyte på XC60 MY22 Mildhybrid

Är det något särskilt tänka[…]

EX60

Nu har jag provkört och får väl er[…]

Vinande ljud från AC(V70 D4 2016)

Tyvärr kommer jag inte med någon lö[…]