Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gages
Nu är första årsservicen avklarad - utan anmärkning. Jag fick mjukvara uppdatering enl. följande:
ASDM, CCM, CEM, DDM, DEM, DIM, ECM, GSM, HCML, HCMR, IHU; PDM, SRS, TCM, VCM, VDDM. Är det någon som kan bringa lite ljus över dessa koder?
av Xanthopteryx
Active Safety Domain Master, Climate Control Module, Central Electronic Module, Driver Door Module, Differential Electronic Module, Driver Information Module, Gear Shift Module, Infotainment Head Unit, Passenger Door Module, Supplemental Restraint System Module, Transmission Control Module, Vehicle Connectivity Module, Vehicle Dynamics Domain Master
Användarvisningsbild
av gages
Xanthopteryx skrev:Active Safety Domain Master, Climate Control Module, Central Electronic Module, Driver Door Module, Differential Electronic Module, Driver Information Module, Gear Shift Module, Infotainment Head Unit, Passenger Door Module, Supplemental Restraint System Module, Transmission Control Module, Vehicle Connectivity Module, Vehicle Dynamics Domain Master
Snyggt jobbat! Tack!
244 - Bälte bak

När min äldre dotter fick sitt körk[…]

hejsan jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]

Du säger att du kör Tesla men samtidig[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Ok tack för hjälpen så här l&[…]