- ons 12 jun 2019, 20:34
Ge mig era synpunkter om detta! Hittar förvånansvärt lite jämförelser. Är steget till den aningen större V90 värt pengarna? Eller direkt onödigt?
Moderator: Moderatorer
PaleoProgrammer skrev: ↑ons 12 jun 2019, 22:02 Syftar du på gamla v60 när du skriver att den är trängre i bak? Måtten är väl nästan identiska på nya v60 och v90? Däremot tror jag v90 är bredare?Jag syftar på den nya V60 och inte den gamla, själva längden, bredden och höjden är nästan men V90 har fördelen såklart. Men gå in till en ÅF och provsitt på båda så du själv får en uppfattning(det är ju din framtida bil)
PaleoProgrammer skrev: ↑ons 12 jun 2019, 22:02 Svar på tidigare fråga om utrustningsnivå är att det inte spelar jättestor roll, mer intresserad av något prisvärt. T.ex just nu kampanj på v60 d3 aut mom, och v90 d4 aut mom Sannolikt någon av dessa. Kom gärna med intryck om hur dessa är att köra.Båda motorerna är bra men om du vill ha lite mer kraft är väl D4 att föredra skiljer väl cirka 15-20tkr mellan D3 vs D4 i inköpspriset. Tycker dieslarna är tysta förövrigt
Jag har besiktigat med trimmet i 18 år nu ut[…]
Membranet i oljefilterhuset är väl r&aum[…]