- ons 06 feb 2019, 19:50
#1297567
Hej,
Har beställt en XC60, kommer väl om ett tag men har problem med MinVolvo där jag följer leveransen.
Först hade jag bilder, men då saknades toningen på rutorna trots att de fanns i specen. Då fanns också interiörbilder där det var ett halv-digitalt instrument, dvs digitalt kombiinstrument. Men det är en momentum advanced se så då ska 12,3”-displayen vara med. Irriterande
Sen försvann bilderna helt och nu finns inga, dock samma rad om digitalt kombiinstrument. Min säljare säger att inget är fel, orderavdelningen ska tydligen kunna kontakta Volvos dito som lägger in ordern och fråga om MinVolvo, men de vill inte hjälpa.
Har någon annan råkat ut för något liknande?
Också - min levtid har legat fast sedan oktober, dvs vecka 15. Om någon större ändring skett i tid för er, när har det skett då i processen? För eller efter sista ändringsdag?
Har beställt en XC60, kommer väl om ett tag men har problem med MinVolvo där jag följer leveransen.
Först hade jag bilder, men då saknades toningen på rutorna trots att de fanns i specen. Då fanns också interiörbilder där det var ett halv-digitalt instrument, dvs digitalt kombiinstrument. Men det är en momentum advanced se så då ska 12,3”-displayen vara med. Irriterande
Sen försvann bilderna helt och nu finns inga, dock samma rad om digitalt kombiinstrument. Min säljare säger att inget är fel, orderavdelningen ska tydligen kunna kontakta Volvos dito som lägger in ordern och fråga om MinVolvo, men de vill inte hjälpa.
Har någon annan råkat ut för något liknande?
Också - min levtid har legat fast sedan oktober, dvs vecka 15. Om någon större ändring skett i tid för er, när har det skett då i processen? För eller efter sista ändringsdag?