Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ankle
I specen till min -15 V60 D4 stod det att det var "fördraget för backkamera". har inte papprena framför mig nu, men kommer ihåg det från när jag kollade på något dokument som följde med (typ skärmdump, utskriven eller nåt. inte officiellt Volvo-dokument).

Kan man kolla detta någonstans egentligen? Och vad behöver jag köpa av Bilia eller annan ÅF för att kolla in en backkamera?
Användarvisningsbild
av fjohan82
Ankle skrev: ons 02 jan 2019, 20:38 I specen till min -15 V60 D4 stod det att det var "fördraget för backkamera". har inte papprena framför mig nu, men kommer ihåg det från när jag kollade på något dokument som följde med (typ skärmdump, utskriven eller nåt. inte officiellt Volvo-dokument).

Kan man kolla detta någonstans egentligen? Och vad behöver jag köpa av Bilia eller annan ÅF för att kolla in en backkamera?
Här står ganska utförligt om detta...: https://accessories.volvocars.com/sv-se ... /Automatic
Användarvisningsbild
av Ankle
Grymt! Det där såg inte så svårt ut att göra, förutom att borra genom blindknappen på mittkonsollen :-o

Får man tag på kitet billigare någon annanstans än auktoriserad ÅF (bilia i det här fallet...)?
Användarvisningsbild
av fjohan82
Ankle skrev: fre 04 jan 2019, 10:27 Grymt! Det där såg inte så svårt ut att göra, förutom att borra genom blindknappen på mittkonsollen :-o

Får man tag på kitet billigare någon annanstans än auktoriserad ÅF (bilia i det här fallet...)?
Vissa delar går nog att få fatt i på Bildelsbasen...
Användarvisningsbild
av Ankle
Det har du såklart rätt i.

Kan man hitta en bild/artikelnummer någonstans på det som ingår i kitet så att man kan börja söka lite?

Det är alltså denna som jag antar jag ska ha, eftersom jag har keyless (och enligt uppgift ska ha fördraget för backkamera. Men det borde man försöka kolla innan man börjar shoppa delar...)
"31470244 14-, Ch 180770-, Med Keyless"

https://accessories.volvocars.com/Insta ... /Automatic

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]