Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av volvov702002
#1282703
kollat Eibach sänkfjädrar, står man kan gott använda sina originaldämpare, visst kan man använda med alla fjädrar, men antar inte att dessa fjädrar skonar standard dämpare bättre än andra sänkfjädrar ner till 30mm som dessa jag kollat på ska sänka ?
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1282737
volvov702002 skrev:kollat Eibach sänkfjädrar, står man kan gott använda sina originaldämpare, visst kan man använda med alla fjädrar, men antar inte att dessa fjädrar skonar standard dämpare bättre än andra sänkfjädrar ner till 30mm som dessa jag kollat på ska sänka ?
Nej, Eibach är inte unika på något vis.

.
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]