Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MBjerner
Har en v90 2017 och den var in på verkstad precis efter köpet p.g.a felmeddelande på vindrutetorkarna. Det blev en mjukvaruuppdatering och problemet var väck, men nu till mitt i-lands problem. När jag använder Spotify via mobilen (Samsung) så visas inte låtinformationen i displayen, bara Bluetoothloggan. Innan uppdateringen funkade det klockrent så jag misstänker en bugg i uppdateringen....eller?
av Hypoxia
Jag har det problemet ibland (men långt från alltid) även på iOS. Något slags glapp i kommunikationen mellan telefon och Sensus är det helt klart. Ibland (men väldigt sällan) saknas låtinfo, något oftare så saknas omslaget men oftast så fungerar allt som det är tänkt.
av bjoma
Det är inte så enkelt att inställningen för vad som ska visas i displayen ändrades i och med uppdateringen? Finns ju en kryssruta för det någonstans bland alla inställningar.
av MBjerner
bjoma skrev:Det är inte så enkelt att inställningen för vad som ska visas i displayen ändrades i och med uppdateringen? Finns ju en kryssruta för det någonstans bland alla inställningar.
Nope, dom har jag kollat

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]