Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av monza
Hej
Imorr´n ska jag lämna in V70 för toning av baksätesrutorna samt de tre bakersta i syfte att försvåra insyn i främst bagageutrymmet men även tona för omedelbar insyn i baksätet. Men jag har börjat vela lite från min plan att ha samma toning på alla 5 rutor...

Bilen är svart, med svarta inredning, svarta lister runt rutor o övriga lister går i svart, samt att den saknar takreling. Om jag har mörkt runt bagageutrymmet, ser det då ändå bra ut om jag har nivån ljusare på baksätesrutorna eller ska dessa vara i samma färg som de tre bakersta? Jag tänker att den mörka inredningen hjälper till att hålla baksätet hyfsat insynsskyddat, trots lite ljusare toning.

Jag tycker att jag har sett bilar "på byn" med lite mindre mörk toning på baksätesrutorna än de tre bakersta som sett bra ut, men jag vet inte om det bara varit en synvilla.

Alltså: Jag vill ha riktigt insynsskyddat i bagaget och "insynsförsvårat/tonat" till baksätet.

Vad säger ni, hur har ni gjort, skulle ni göra?

Jag har inga ljusgenomsläpps-siffror i huvudet nu
av monza
Nått sånt jag funderade på, men jag beställde likadant på alla.

@StefanV70R , Hade kontaktat Jönköpings[…]

Kylarvatten läckage Volvo 940

Hej. Undrar om det är någon som vet va[…]

Har monterat ny kupefläkt i min volvo 850, m[…]

Felkod 326

Sorry v50 2,0 disel