Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av wipwip
har en volvo v70III 09a hittade aux uttaget i mittkonsollen köpte en 3,5mm kabel i båda ändar valde att jag ska lyssna från aux uttaget men det kommer inget ljud , vad kan vara fel
Användarvisningsbild
av Steffe3
Lite random förslag, men du har inte köpt den begagnad av någon som har bytt till bluetooth-enheten från vparts? Borde dyka upp som Sky International eller vparts om du söker efter bluetooth-enheter med bilen/tändningen igång och aux vald.
Användarvisningsbild
av Steffe3
För att förtydliga så kopplar man bort uttaget när man installerar den enheten :) Därför det skulle sluta fungera i så fall, men det måste inte vara den rätta orsaken, men en tanke ^^
av wipwip
tackar för detta , dom har tydligen kopplat in en Sky International som kommer upp på telefonen när jag söker efter bluetoot
men går det bara att spela musik med den , när jag får ett telefonsamtal så slutar musiken men jag kan inte prata som ett headset , men det kanske inte funkar på denna då.
Felkod 326

Sorry v50 2,0 disel

Elpriset

Något liknande detta att fästa i husg[…]

Uppvärmda vindrutespolare.

Munstyckena på min XC70 var elvärmda me[…]