Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag är inte ens säker på vad du syftar på. Den 2016 vi har är försedd med dörrbelysning under bilen och bilen är en Volvo. Men det finns ingen logotyp där. Är det Volvologotypen som ska vara belyst, eller är det dörren? Eller är det kanske den belysta instegslisten du menar?
Användarvisningsbild
av PalleH
apersson850 skrev: mån 25 jun 2018, 11:44 Jag är inte ens säker på vad du syftar på. Den 2016 vi har är försedd med dörrbelysning under bilen och bilen är en Volvo. Men det finns ingen logotyp där. Är det Volvologotypen som ska vara belyst, eller är det dörren? Eller är det kanske den belysta instegslisten du menar?
Det blir en Volvo logga på asfalten när du öppnar bildörren.

https://www.teknikproffset.se/Bil/Bilbe ... -logga.htm
Användarvisningsbild
av PalleH
apersson850 skrev: tis 26 jun 2018, 22:41 Aha. Ja, då får vi hoppas du får några givande svar, nu när det i alla fall framgår vad det är du frågar efter.
Tydligen inte något som är vanligt här ;-) tror dock det blir standard på nyare bilar framöver,en sådan cool grej..
Vet att min bros mini coper hade det i orginal,och såg sedan att det fanns att köpa till volvo med men tydligen inte nyare årsmodeller.

Nej det är en gängad plugg, ser ut lite […]

En (4T) motor som har lägre lyft men ungef&au[…]

Vad ska jag köpa och varför?

Småkikar lite för kul också p&ari[…]

Uppvärmda vindrutespolare.

Du kanske har rätt, men det var vad servicete[…]