- fre 09 mar 2018, 18:08
Jag laddade ner en kartuppdatering på Volvo hemsida till ett USB-minne och läste in detta i bilen via USB i mittfältet mellan framsätena.
Men något verkar väldigt knas efter detta.
Efter detta vill navigationen inte starta upp alls igen utan det bara står "navigation startar upp" eller något sådant.
Någon vecka därefter så började internetuppkopplingen i bilen att bara fungera ibland. Det är inte täckningsbidrag de utan det är helt blockat vissa gånger som jag startar bilen.
Nu har det också blivit så att när jag väljer knappen med ikon för Volvoapparna så blir skärmen bara helt svart.
Det blir värre och värre verkar det som .
Jag har gjort norsk reset genom att koppla ur batteriet, men ingen framgång.
Finns det något sätt att göra reset på elektroniken eller att få den att starta i felsäkert läge ?
Men något verkar väldigt knas efter detta.
Efter detta vill navigationen inte starta upp alls igen utan det bara står "navigation startar upp" eller något sådant.
Någon vecka därefter så började internetuppkopplingen i bilen att bara fungera ibland. Det är inte täckningsbidrag de utan det är helt blockat vissa gånger som jag startar bilen.
Nu har det också blivit så att när jag väljer knappen med ikon för Volvoapparna så blir skärmen bara helt svart.
Det blir värre och värre verkar det som .
Jag har gjort norsk reset genom att koppla ur batteriet, men ingen framgång.
Finns det något sätt att göra reset på elektroniken eller att få den att starta i felsäkert läge ?
- By VolvoNisse