Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ante018
I går kväll kom vintern till Uppsala,bilderna är tagna med mobilen!En dålig bild är bättre än ingen alls :???:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Komentarer!!???
Användarvisningsbild
av lilleman
vi har också fått snö i skåne nu fina bilder på pärlan i snön :) mvh/roger
av Addekarlsson
Ja, ut med er å sladda nu! :wink:
Här i norrland har vi sladdat av oss för flera månader sen. :lol:
Det gjorde vi redan i oktober. :D

Jag för min del avskyr detta lappmögel som bara ställer till med bekymmer och kostnader. :lol:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av lilleman
Addekarlsson skrev:Ja, ut med er å sladda nu! :wink:
Här i norrland har vi sladdat av oss för flera månader sen. :lol:

Jag för min del avskyr detta lappmögel som bara ställer till med bekymmer och kostnader. :lol:

Mvh/ Adde
håller med dig adde här i skåne ligger snön inte stilla den envisas med att blåsa upp och lägga sig på vägen har 2-kilometer grusväg ut till e65an och denna grusväg envisas med att snöa igen hela tiden men barnen stortrivs :) mvh/roger
Användarvisningsbild
av eccy243
Addekarlsson skrev:Här i norrland har vi sladdat av oss för flera månader sen. :lol:

Mvh/ Adde
JAså? Sluta generalisera tycker jag... Hahaha, jag kommer nog inte att ha sladdat av mig på ett par månader i alla fall... :D :D
av Addekarlsson
Syftade på det där akuta suget efter att få sladda, men missade skriva det. :lol:
Sladdar lite ibland jag med fortfarande, men jag ger mig inte ut i bilen bara för att sladda. Utan det blir till och från jobbet, i korsningarna. Även i några kurvor på vägen hem, där jag ligger och "driftar" i typ 100 km/h, bara för att kurvorna är så perfekta för just långa ställ i höga farter. :D
Men ok, inte ens vid nysnö ger jag mig ut och sladdar bara för att. Soppan är för dyr, så det går fetbort för min del. :D

Mvh/ Adde (som ska lära sig skriva det han tänker, då det är svårt att tankeläsa via forum)
XC60 MY27

T6 har aldrig haft mer än 350 hk.

Volvo car UX

Fick min bil uppdaterad med nya UX i samband med v[…]

@fjohan82 , Värt att kolla till nästa g[…]

Tankat den, kanske sista gången om 3:e v&a[…]