Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ErikXC60
Hej!
har beställt en Volvo v90CC T6 AWD, Försöker komma in på minvolvo för att se beräknad leveranstid, när jag kommer in står det, Fel på webbsidan. Men kollat runt lite och senast som idag har folk lagt upp bilder från minvolvo, då verkar det fungera, använder ni någon sorts applikation eller använder ni hemsidan?
Står bara "Någonting gick fel. Försök senare eller kontakta kundsupporten."
av ansjo
Jag använde hemsidan senaste beställningen, oavsett om jag använde datorn eller surfplattan. Kan ju vara att sidan ligger nere just nu, inte första gången... :wink:
Användarvisningsbild
av grillchips
Fungerar det för dig idag? Jag är inloggad i just detta nu och tittar spänt på min blivande bil. På webben dvs, appen fanns bara som beta-test och är inte tillgänglig längre.
Användarvisningsbild
av fmcarv
ErikXC60 skrev:Hej!
har beställt en Volvo v90CC T6 AWD, Försöker komma in på minvolvo för att se beräknad leveranstid, när jag kommer in står det, Fel på webbsidan. Men kollat runt lite och senast som idag har folk lagt upp bilder från minvolvo, då verkar det fungera, använder ni någon sorts applikation eller använder ni hemsidan?
Står bara "Någonting gick fel. Försök senare eller kontakta kundsupporten."
Jag får också fel på webbsidan:

Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
Är bilarna precis nybeställda? Antagligen har de inte lagts till ännu och ger er en generell "not found"-sida. Dra iväg ett mail till era säljare och stäm av, det kanske dröjer lite eller att det faktiskt är vajsing på linan. Jag har provat att logga in och ut från minvolvo nu ett par gånger och jag kommer in varje gång.
XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&ar[…]