Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Perris
Jag sitter just nu och funderar på om jag ska slå till och köpa en S60 -03. Jag har att välja mellan två stycken som finns på Bilia för ett överkomligt pris. Nu blev jag förvirrad över vad som ingår i utrustningen mellan de två. När jag tittar på tillbehören så är de exakt lika MEN den ena står det Business på men inte den andra......var kan jag finna info om detta. tacksam för hjälp, ska bestämma mig i morgon vilken av dom jag ska ha.

Mvh
av S60AWD2.5T
Perris skrev:Jag sitter just nu och funderar på om jag ska slå till och köpa en S60 -03. Jag har att välja mellan två stycken som finns på Bilia för ett överkomligt pris. Nu blev jag förvirrad över vad som ingår i utrustningen mellan de två. När jag tittar på tillbehören så är de exakt lika MEN den ena står det Business på men inte den andra......var kan jag finna info om detta. tacksam för hjälp, ska bestämma mig i morgon vilken av dom jag ska ha.

Mvh

Kolla:
http://www.volvocars.se/NR/rdonlyres/D2 ... BegS60.PDF
av Perris
STORT tack för hjälpen !!! Verkligen tacksam. Det ser faktiskt ut då som det är Business på båda bilarna.

Mvh /Perris

Hade bytt båda oken och luftat systemet. T.o[…]

244 - Bälte bak

När jag satte rullbälte bak på 144[…]

Trögstyrd V70 trots ny servopump

Kärvande rattaxelknutar är väl en k[…]

AC problem V70 2016 D3

Det är ju bara att plocka bort relät och[…]