Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jeg fikk ny Sensus software i min V90CC på tirsdag og er stort sett veldig fornøyd. Betjeningen er mer intuitiv og grafikken er bedre :D

MEN … etter oppdateringen kan jeg ikke lengre aktivere “Pilot Assist” når jeg kobler på tilhengeren. Jeg trekker ofte en stor hestehenger og da var det veldig behagelig med “auto-ratting” på motorvei. Har noen andre oppdaget det samme, eller er det kun min bil? :???:
AKarlsson skrev:Jag upplevde samma igår, det måste vara nytt. Troligen någon säkerhetstillämpning.
Ja, det er min tanke også. Bilens dynamikk endrer seg nok dramatisk med tilhenger, men jeg har aldri opplevd noen ustabilitet med henger og "Pilot Assist". Vi får håpe at videre testing viser at dette er trygt og at vi får dette tilbake ved neste oppdatering.

AKarlsson skrev:Hade hoppats bilen skulle börja plinga när den ger upp Pilot assist pga dåliga linjer men det tillkom inte.
Ja, hvorfor har de ikke fått med seg dette?? Det bør være en enkel fiks i softwaren og det vil uten tvil gjøre sikkerheten bedre!!
Sensor innertemperatur Volvo s60 -05

Ska man vara korrekt så är inte det d&a[…]

Inkörning av ny V60 T6 2026

En Volvo laddhybrid är konstruerad för a[…]

Anslutningar motorblock B21

Ja. Mellan dina 2 och 4 i bild sitter värmepa[…]

Bensinpriser v2

Du kan vara lungn, du kan tanka din volvo om 20&[…]