Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Upptäckte precis att högtalarna i höger framdörr lagt av. Jag har B&W. Det hörs bara ett vinande ljud som varierar i frekvens med gaspådraget. Någon annan som har råkat ut för detta?
:lol:
barcusmrandt skrev:Om man samlar alla fel som nån har haft på nån bil nån gång, så får man början på listan över alla fel du har haft på din Flajjan Bild
Flajjan skrev:Det är nog ett standarfel.
Haft det på min, men den skramlade satan..
Du igen! När plockade du ut din bil? Har du fått alla fel som finns? Det låter ju som att din har byggts dagen efter firmafesten?
Robbi skrev:
Flajjan skrev:Det är nog ett standarfel.
Haft det på min, men den skramlade satan..
Du igen! När plockade du ut din bil? Har du fått alla fel som finns? Det låter ju som att din har byggts dagen efter firmafesten?
Det var nog samma gäng som slängde ihop min förra v70..... allt gick sönder på 5000mil. .. startmotor. Torkar. Ac pump.....spridare. ...inredning. ...jag slängde skiten efter åf. Det roliga är att problemen fortsatt för den ta ägaren fick jag reda på häromveckan via en kontakt på verkstaden.

Multitemmen gick av vid 6000mil. Spridarna är bytta för 3dje gången

Generatorn är utbytt.. finns inte så mycket mer att byta snart.

skickat från min SMIF004 galaxy a5 via Tapatalk över wifi.
:lol:
Man kan inte annat än att garva.
Jag frågade en tekniker på Volvo om det är fel på mog eller om det var fel på mig och att det bara var jag som är så besviken på bilen.
Han sa att vi är ganska många som är besvikna på bilen som sådan och kvaliteten.
Flajjan skrev::lol:
Han sa att vi är ganska många som är besvikna på bilen som sådan och kvaliteten.
Vi är dock ännu fler som inte är besvikna på bilen och som knappt haft ett enda problem.
Inte för att förringa problemen för er som har, men ändå bra om det inte framstår som att nästan alla V90 strular massor.
jcartel skrev: Vi är dock ännu fler som inte är besvikna på bilen och som knappt haft ett enda problem.
Inte för att förringa problemen för er som har, men ändå bra om det inte framstår som att nästan alla V90 strular massor.
Varför? Är detta ett reklamforum...?
Virvelspjäll

Du behöver nollställa/göra adaption[…]

Var köpa stödbatteri?

Jag är hyfsat säker på att du kl[…]

Ökad komfort med 17”

Tänk på att 245/55 skiljer ca 7% fr&ari[…]

Skumt fel b230ft

Körde den till en verkstad som brukar jobba m[…]