Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Malmoo
Då det allt som oftast skrivs om olika bekymmer som man upplever med nya bilen i forum som dessa så tänkte jag att jag skulle gå emot trenden.

Jag är supernöjd med min 10 dagar gamla bil. Jag har inte haft några problem med varken inpassning av dörrar, voc etc, jag är väldigt nöjd med hur hela proceduren från beställning till leverans skötts av min handlare.

Vi får aldrig glömma att vi på forumen är en väldigt liten del av de gamla och nya volvoägarna, och all min nervositet inför leveransen och problem med bilen var i efterhand inget som jag behövde oroa mig för.

Ni som väntar på något "gott", väntar i detta fallet inte för länge.

Under leveranstiden så sökte jag efter så mycket bilder som möjligt på både utsidan och insida för att kunna lugna ner mig och njuta av vad som skulle komma på leveransdagen.

Som sagt, detta kanske inte blev en vettig trådstart men kände det kunde vara kul för någon att läsa om när allt nått upp till förväntningarna.

Bifogar lite bilder på nya kärran då jag vet att en tråd utan bilder alltid är något sämre än en tråd med bilder, samt att någon kanske väntar på likadan bil som jag har och blir glad över att få se lite bilder på förhand.

s90 t5 osmium
volvo1.jpg
volvo1.jpg (118.22 KiB) Visad 492 gånger
volvo2.jpg
volvo2.jpg (133.02 KiB) Visad 480 gånger
volvo3.jpg
volvo3.jpg (177.46 KiB) Visad 480 gånger
volvo4.jpg
volvo4.jpg (120.91 KiB) Visad 483 gånger
volvo5.jpg
volvo5.jpg (195.33 KiB) Visad 482 gånger
volvo6.jpg
volvo6.jpg (173.49 KiB) Visad 482 gånger
volvo7.jpg
volvo7.jpg (152.41 KiB) Visad 478 gånger
Senast redigerad av 1 Malmoo, redigerad totalt 0 gånger.
av pianoman74
riktigt snygg bil, grattis till dit köp. Underbart
av rrc54135
Tack för ditt inlägg och initiativ Malmoo.
Vi har snart haft vår V90 CC i snart en vecka nu och kan bara förstärka det du säger.
Vi är supernöjda med hela omhändertagandet av kund, från försäljare till leverans.
Och bilen bara vi njuter av :D

Grattis till en snygg bil också
Användarvisningsbild
av Zanders
Grattis, riktigt fin! Men vi får nog inte hoppas att någon väntar på samma bil som du, då lär någon av er bli besviken, en likadan däremot :wink:
av Malmoo
Zanders skrev:Grattis, riktigt fin! Men vi får nog inte hoppas att någon väntar på samma bil som du, då lär någon av er bli besviken, en likadan däremot :wink:
Ja det hade varit illa :).
Användarvisningsbild
av jcartel
Håller med, är tvärnöjd med min! Fantastisk bil :)
Bilagor
IMG_0359.JPG
IMG_0359.JPG (1.2 MiB) Visad 440 gånger
av Mingojogin
Tack för bilderna! Väntar på svart klädsel, svart innertak med valnötspanel även jag. Första gången jag ser bilder på det. Ser grymt snyggt ut! Nu längtar jag ännu mera på min leverans :D
av pianoman74
Mingojogin skrev:Tack för bilderna! Väntar på svart klädsel, svart innertak med valnötspanel även jag. Första gången jag ser bilder på det. Ser grymt snyggt ut! Nu längtar jag ännu mera på min leverans :D
När får du din bil?

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]

Har du kollat om fläkten går tungt? Om […]

Hej, har tömt ut och torkat upp ca 4 liter va[…]