Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av anna1984
Hur vet man vilken ljudanläggning man har i bilen? Jag vet bara att det ska vara High performance med 7 tums skärm. Har sett att på vissa bilar har det stått Harman Kardon på högtalarna eller på stereon. På min bil står det dock ingenting. Kanske inte spelar så jätte stor roll, men vore ändå kul att veta. Jag är mycket nöjd med ljudet.
Användarvisningsbild
av apersson850
Det har ju varierat lite med åren, men eftersom du skriver om skärmen antar jag att din bil är en 2012:a eller nyare.
2012 fanns det fyra olika nivåer.
Performance, 4*20 W, 5" skärm, CD-spelare.
High Performance, 4*40 W, Bluetooth och iPod-anslutning.
High Performance Multimedia, 7" skärm, DVD-spelare, kan kompletteras med TV och RSE (skärmar där bak).
Premium Sound, 5*130 W, kan utrustas med subwoofer. Har logga vid DVD-spelaren.

Skärmen går att uppgradera från 5" till 7", om man vill lägga till navigation, så den är inget absolut mått på vilken ljudanläggning man har.
av anna1984
Fasen det var inte lätt att veta. Min bil är en MY14. Har försökt att kolla transportstyrelsens hemsida, car.info m.m. Men där finns ingen sån info. Utrustningspaketet bilen har är summum, business e.
Användarvisningsbild
av apersson850
Det var väl lätt? Har du inte loggan med Premium sound under brevlådespringan är det någon av de tre första.
Kan du spela video från DVD har du då High Performance Multimedia, annars är det någon av de två första.
Användarvisningsbild
av MarcusJ
anna1984 skrev:Ingen logga eller dvd. Då är det någon av de två första med andra ord :-).
Kan du streama ljud/musik via Bluetooth?
av anna1984
MarcusJ skrev:
anna1984 skrev:Ingen logga eller dvd. Då är det någon av de två första med andra ord :-).
Kan du streama ljud/musik via Bluetooth?
Japp, det kan jag.

Se till att du använder riktigt tunnflytande […]

Styrservo V70 2010

Vilket fabrikat av servopump ska köpa om man […]

Batterikapacitet sjunker i början men stannar[…]

bytte bränsle filter då i somras , nu p[…]