Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ticc24
Nån som kan tipsa om några bra Alupedaler, verkar ju finnas många på typ eBay men vill inte nå skit.

Ska vara till en automat.
Användarvisningsbild
av Derank
Det är typ samma skit allting numera, jag köpte 3omgångar til min XC60 auto från Aliexpress, 96sek paret, ÅF skulle ha 1000sek om jag inte mins fel och det vägrade jag betala för en pedal. suttit 1år snart nu iaf så håller varje par 2år duger det för mig. För en hundring kan man iaf chansa.
av grålle1
Jag köpte Volvo orginal på skroten för en billig peng till min V60... i nyskick! Fanns inga andra alternativ än orginal för mig.
av ticc24
Jag har försökt hitta på skroten men verkar inte finnas :( ids inte lägga 1200.- nya. Får hålla ögonen öppna på skroten så kanske det dyker upp såsmåningom...
av ticc24
Har varit i kontakt med han, han säger dom är från Vparts och Vparts säger att dom inte passar V60
av grålle1
Med perfekt passform, snyggt utseende, bra monteringsanvisning... lätt värt det, trots att det kan tyckas lite dyrt.. såg att du har en OR också.... Jag hade en V60 MY12 som jag satte sportpedaler och så köpte jag (också på skroten) OR textilmattor, de var helsvarta med aluminiumhörn... VÄLDIGT SNYGGT tyckte jag (är det samma mattor ännu?) :P
Bild

Enkla sanningen är ja. Du tar bort askkoppen[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]