Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av kajalfred
Hej vänner, jag undra om någon här någonsin fått någon bonus tillbaks, jag har haft volvokort i minst 10 år med bil lån försäkring och diesel kostnader dragna genom kortet där till ett antal service om biltillbehör men aldrig har jag fått några bonus checkar eller avdrag på räkningen,är jag ensam om detta??
Användarvisningsbild
av Derank
poängen förfaller ju varje år och börjar om igen,jag tror jag fått 3st 50sek checkar på 15år.

Det är lån, försäkring och service, tankar och köper ej delar på kortet.
av semmelman
Jag köpte en grej för 699 på Volvokortet och de drog 629 kr, alltså 10% rabatt.
Senast redigerad av 1 semmelman, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Perra83
Blir ett gäng 50kr checkar på ett år.
1-2 tankar diesel varje månad, 1500kr amortering och ränta och nästan 300kr i försäkring. 5000kr ger väl 50kr i bonuscheck. Alla checkar ligger med i Carpay appen och jag använder dom när ja tankar.
Funderar på ett Volvokort med VISA för att få bonus även från all annan handling. Borde väl även ge bonus på internetköp?
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Perra83 skrev:Blir ett gäng 50kr checkar på ett år.
1-2 tankar diesel varje månad, 1500kr amortering och ränta och nästan 300kr i försäkring. 5000kr ger väl 50kr i bonuscheck. Alla checkar ligger med i Carpay appen och jag använder dom när ja tankar.
Funderar på ett Volvokort med VISA för att få bonus även från all annan handling. Borde väl även ge bonus på internetköp?
Mitt Cirkle K kort ger bonus på internetköp iaf. Köp som köp borde det ju vara.
Användarvisningsbild
av joel80
Som Perry skriver.. 5000kr köp ger 50kr bonus.. Hela 1%.. ;) Jag får en check i mobilappen typ var tredje månad.
Användarvisningsbild
av Perra83
1% är bättre än inget alls.
Med tanke på att lönen är slut varje månad borde det ge flera hundra i bonus :wink: sen om sambon har ett kort kopplat till samma konto kommer det ge klirr alltså :lol:
Användarvisningsbild
av Derank
semmelman skrev:Jag köpte en grej för 699 på Volvokortet och de drog 629 kr, alltså 10% rabatt.
Det är ju en helt annan sak. Har inget med återbäring att göra
Beställa ny V90 T6 recharge

Lounge-paketet som innehåller ventilerad nap[…]

Sista hoppet att forumrävarna här kan hj[…]

CTEK Laddare (connect kabel)

@NiklasXC70 , Jag gjorde så här https:[…]