Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av xAx
Hej!
Är ganska ny på forumet som TS) så jag vet inte om min fråga hör hemma här.
Tänkte modernisera min V70 2008 med nya grillen,med stort volvomärke som jag beställde på Bilias webshop.
Fick i går hem en grill som på höger sida till ungefär 20-30% är täckt med plast. Min gamla grill ser inte ut så,utan
den är helt symetrisk utan någon del som är täckt med integrerad plast.Hoppas ni förstår vad jag menar.
Passar denna grill till min V70 2008 eller kommer t ex kylningen påverkas?
Har pratat med Bilia men de verkade inge vidare kunniga så jag frågar här istället för här finns det alltid
folk som vet och som har svar.
Tacksam för all hjälp.
Mvh
av xAx
StefanN skrev:Känns som det ska va VO 30756996 men dubbelkolla det innan.
Tack så mycket för att ni tog er tid att svara.Ska höra och kolla med Bilia igen.Som du ser är beskrivningen bristfällig dvs identisk text vid bägge artikelnumrena så det är svårt att veta vilken som är vilken så att säga.
av linusloev
xAx skrev:Hej!
Är ganska ny på forumet som TS) så jag vet inte om min fråga hör hemma här.
Tänkte modernisera min V70 2008 med nya grillen,med stort volvomärke som jag beställde på Bilias webshop.
Fick i går hem en grill som på höger sida till ungefär 20-30% är täckt med plast. Min gamla grill ser inte ut så,utan
den är helt symetrisk utan någon del som är täckt med integrerad plast.Hoppas ni förstår vad jag menar.
Passar denna grill till min V70 2008 eller kommer t ex kylningen påverkas?
Har pratat med Bilia men de verkade inge vidare kunniga så jag frågar här istället för här finns det alltid
folk som vet och som har svar.
Tacksam för all hjälp.
Mvh

Tips! Kika in Vparts.se
Dom har en grillar. Snabb leverans och du vet att delarna kommer passa just din bil!

@XC60Recharge , Bilen jag har tittat på &[…]

Elpriset

Ser ut som om det är en glädjefaktor p&a[…]

@mimeck , Ja, då är det nog inte den k[…]

Absolut så kan bilen själv bromsa laddn[…]