Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av volvomatch
Hej!

Jag undrar vad ni har fått för offerter på en XC90 T8 inscription, teknikpaket pro,osmium grey metallic med vinterdäck standard (dubb).

Ni får gärna skicka pm till mig då jag just nu tar in offerter eller kommentera här i forumet, funkar bra vilket som.
Användarvisningsbild
av Hanzon
Har begärt offert från ÅF igår, säljaren ska ringa mig nästa vecka.
Återkommer
Blir riktigt bra det. 10 % har jag lyckats få av de flesta men 15 % eller kanske närmare 20 % är det givetvis viktigt att veta om någon fått och i så fall vem man vänder sig till. Då det är en balansgång mellan vilken bil som blir aktuell så kan några % göra rätt så stor skillnad.
av Jacobsson
Det verkar tyvärr även så att grundpriserna skiljer sig så att det ibland blir samma pris på sista raden men vissa får 10 och andra 14%.
Jag har inte samma spec på min bil som det som står i rubriken, men här kommer den i alla fall för vad det kan vara värt.
Jag beställde min XC90 T8 : 2016-09-13 på Bilia

Volvo XC90 T8 AWD Inscription 7-säten
Crystal vit Metallic 707
Läder Komfort Charc RA00
Teknikpaket Pro 90: In/ut speglar aut avbländ, Parkeringskamera bak, Strålkastare Dynamisk LED,
Navigation, Head Up Display, Intellisafe Surround, BLIS:Radar för död vinkel, Bakifrån krockvarning,
Cross Traffic Alert
Aktiv Chassi Luftfjädring, Solgardin i bakdörrar, Parkeringskamera 360°, Park Assist Pilot,
Spolmunstycke eluppvärmda, Mörkt tonade rutor 5 st, Innertak svart, Smartphone link Apple, Akustik
rutor, VOC
Dekorram, fram, plugg in Hybrid
Delb drag semi elektrisk,bil u luftfjädring
Skålade gummimattor 7-sits Charcoal
Stötfångarskydd, bak
Barnstol, Komfortklädsel mitten bak
Bagagerumsmatta formgjuten 7-sits Charcoal

Pris: 836 483:- (ink moms)
ordinarie pris var 925 000:- det är ca 10% rakt av men i offerten ligger det lite olika för olika tillbehör, paket osv.

på detta får jag även en faktura för vinterdäck som jag får välja på, vad tycker ni verkar bra?
Bilagor
däck.png
däck.png (32.64 KiB) Visad 475 gånger
av Jacobsson
Ja, missade att säga det.. ;-)
Det är på företag.
Vi kommer få 2% till på priset vid leverans då vi skrivit under ett Volvoavtal.
Så detta priset är företag men utan Volvoavtalet.

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]

Amerikanare är de största exponenter[…]

Mitt lås hade kläggat ihop helt, s&arin[…]

Service Peugeot 107 2007

Får se vad som händer nu dom närma[…]