Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Icebear
Hej jag tänkte fråga er vad ni tycker om originalfälgen Leda?
Själv tycker jag att den inte är så vacker så jag ändrade till 18"Tucan för 0 kr extra.
Användarvisningsbild
av hebbe
ja valde originalfälgen leda, trodde först det skulle konstigt ut med svart fälg. men det passar bra ihop med vit bil. med tucanfälgen gör ju att din summum ser ut som en momentum.
mina tankar om det hela.
Användarvisningsbild
av fjohan82
blundahl skrev:Hej jag tänkte fråga er vad ni tycker om originalfälgen Leda?
Själv tycker jag att den inte är så vacker så jag ändrade till 18"Tucan för 0 kr extra.
Tycker bilens färg har inverkan på valet av fälg. Leda ljusgrå passar dock de flesta färger, i mitt tycke.
Användarvisningsbild
av Derank
tog svarta leda till min i början av året, då var silver Leda standard på summum, svarta ser riktigt snyggt ut tycker jag. Ångrar att jag inte tog svarta till vinterdäcken ochså, nu åker man runt på seigin.

Funderar på om man skulle ta och lackera dom svart, men vetetusan hur det kommer se ut, modellen i sig är ju inte den snyggaste.
'
Men smaken är som baken, kollegan tyckte svarta Leda såg bedrövligt ut och tog nå 17tums silverfärgad fälg
av Icebear
Funkar det med den svart glansiga lacken :?: För det är sista dan för mig att ändra specen på måndag.Jag förstår hur du tänker om att den kommer se ut
som en Momentum.Men på bygg din volvo så ser Tucan fälgen bättre ut.Jag vill inte betala extra för att byta till en snyggare fälg typ 20 "
Titania.
Användarvisningsbild
av Derank
Jag tycker det, men silver leda är ochså snygga, ta dom du vill ha, det är ju trots allt din bil.

Jag valde svarta då jag gillade och det var inte så vanligt, nu är det standard och alla har det väl snart :-)
av KrilleW
Jag skulle valt Leda framför Tucan alla gånger. Bilen ser billig ut med Tucan..
Användarvisningsbild
av fjohan82
blundahl skrev:Ja jag mailar säljaren om att byta till Leda.
Tack för hjälpen :-)-)
Bra val :-)-)

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]