NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Silvermannen
Hej! :P

Skall (förmodligen) beställa en V50 2.0D Summum nästa vecka :D . När jag trixar på Volvos bygg-bil sida så kan jag inte välja till vinge (takspoiler). Går det inte att beställa separat utan att ta bodykit? Vad kostar en vinge? Vill inte montera i efterhand... Nån som vet :?:

Tack för hjälpen!!

/Das Silvermann
Användarvisningsbild
av volvos80
va? jooo det skall allt gå o montera en vinge utan body kitt...
men den finns väll med som olika paket eller?? vet inte rikigt hur det fungerar med det där bygg bil... men ja vet att dne går att beställa utan bdy kitt polarn har den på sin v50 1,6D
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag kan inte det där med ny bilar. Men det är inte omöjligt att du inte kan beställa den med vinge, men du kan GARANTERAT köpa bilen med vinge, skilnaden blir att verkstan monterar den istället för fabriken.

när du hämtar bilen så sitter alt på så du ser ingen skillnad
Användarvisningsbild
av AndreasC
Har för mig att kostnaden är bra mycket lägre att beställa den med nya bilen. I efterhand så kostar vingen, lackering och montering bra mycket mer om jag inte minns helt tokigt.

Mvh Andreas
Användarvisningsbild
av CarMan
AndreasC skrev:Har för mig att kostnaden är bra mycket lägre att beställa den med nya bilen. I efterhand så kostar vingen, lackering och montering bra mycket mer om jag inte minns helt tokigt.

Mvh Andreas
jo det brukar vara lite billigare att få den fabriksmonterad, om det nu går på den modellen han ska ha. om det inte går, så är det denna väg man får ta.
(den beställls färdiglackad från volvo)
Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
Spoilern sätts dit hos den lokala handlaren och den kommer färdig lackad. 5500:- kostade den på min bil som beställdes ny.
Bytt Tankarmatur 240 1986

Det finns en förpump inne i tanken, finns p&a[…]

Men herregud, köp Geparts färdiga fj&aum[…]

Tjena! Blinkerspilen i instrumentbrädan b&ou[…]

Hur kontrollerar jag det på bästa s&a[…]