Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Alexas
Mister-auto har just nu sjukt billiga torkarblad till bland annat XC70.
De kör dessutom 8% rabatt på allt fram till onsdag vilket i princip ger gratis frakt.

Under 300 kr för 3 st Bosch-blad! Går knappast att hitta billigare märkesblad.

Bild

Skickat från min ALE-L21 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Perra83
Ja köper mina Bosch Aero Twin i Ullared. Runt 240kr för två blad tror ja dom kostar. Billigast blir det när jag ber svärfar köpa med dom när dom åker dit :lol:
av Ceska
Jag byter bara själva gummit (champion) som kostar ca 20 per blad däremot är det svårt att få tag i dem sist fick köpa stor pack om 10 st men det kommer att gå åt ;)
av Alexas
Ceska skrev:Jag byter bara själva gummit (champion) som kostar ca 20 per blad däremot är det svårt att få tag i dem sist fick köpa stor pack om 10 st men det kommer att gå åt ;)
Smart idé! Visste jag inte ens att man kunde. Ur ett hållbarhetsperspektiv är det ju helt rätt. Totalt onödigt att byta hela enheten.

Skickat från min ALE-L21 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Kanats
Grymt tips, var på väg att ta mig ut och köpa nya idag. 285pix för fram och bak... Det är balash. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Skickat från min F5121 via Tapatalk
av Ceska
Själva gummit köper jag i baltstaterna när jag åker dit, var på nätet jag inte, däremot det är skilnad på gummi till flatblades och vanliga torkare.
Bakfjädring 244 stum

Kolla så att du inte har fått för[…]

Hur mår ni???

@SvenB har inte varit inloggad sedan den 22 juli 2[…]

Elpriset

Juli har ju bjudit på lägre priser s&ar[…]

Bytt olja och rengjort filter och det blev mycket […]