Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av evvra
Hejsan, helt ny här och skulle behöva hjälp med min xc90 -06.
Min cd växlare har slutat fungera. Står bara att den inte kan läsa skivorna. Så min fråga är vad som är "bäst" att göra.
Har ingen mp3sladd /usb i den men skulle vilja ha det.
Jag behöver er hälp, hur går jag till väga?

hoppas på lite altenativ
"en som är trött att lyssna på radio" :shock:
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: RUBRIKEN!!!
av Rådlös
Du kan ju börja med att ändra din rubrik. Då får du en mycket större chans att någon kunnig läser ditt inlägg och säkert kan vederbörande ha något förslag eller tips till dig. Det är ju även så att t.ex Google länkar till detta forumet så möjligheten blir mångdubbelt större att någon "kunnig" ser ditt inlägg om det har en bättre rubrik.
Artiga hälsningar från en nytillkommen är en sak. Det går att få med det också i inlägget, men rubriken skall ge en vägledning om vad inlägget handlar om.
Användarvisningsbild
av milktrucker
köp en 3,5mm plugg -> AUX-sladd och koppla in i CD-växlaringången
Användarvisningsbild
av johnnype
milktrucker skrev:köp en 3,5mm plugg -> AUX-sladd och koppla in i CD-växlaringången
Det går inte på XC90 snälla du :D den har ingen "cd-växlaringång" som på andra P2x bilar. Optiskt system du vet...

Den här passar dock, kräver att du har High Performance eller Premium Sound och en CD-Växlare som du gärna kopplar bort!

http://gromaudio.com/store/most_adapter ... ional.html

Jag vet inget om kvalité eller så men man får hoppas det är bra eftersom den kostar en del dollars.
Carplay Trådlös adapter

Jag har haft denna i 2 år. med en xc40 MY21 […]

Jag försökte boka tid hos Bilia igå[…]

Felkoden är den jag skrev i trådens rub[…]

Kolla att luftförvärmningsspjället […]