- mån 18 jan 2016, 16:22
Min takbelysning fungerar inte i min v70 04. Jag tror det är så här att det inte satt någon backspegel när jag kom och skulle hämta bilen när jag köpte den men att dom håll på att skruva dit original men av någon anledning så sattes det dit en som jag tror är en med automatisk avbländning och det tror jag inte sitter original.
Det skumma är att i morse när jag skulle starta bilen i 17- med mitt dåliga batteri så tändes takbelysningen när jag slutade köra på startmotorn. Minns inte riktigt hur allt detta gick till då det var tidig morgon,kallt och jag var sur för jag inte har bytt batteri. Belysningen vid fötterna har alltid fungerat men inte i taket. Är det någon som kan ha svaret på en lösning?
Mvh
Det skumma är att i morse när jag skulle starta bilen i 17- med mitt dåliga batteri så tändes takbelysningen när jag slutade köra på startmotorn. Minns inte riktigt hur allt detta gick till då det var tidig morgon,kallt och jag var sur för jag inte har bytt batteri. Belysningen vid fötterna har alltid fungerat men inte i taket. Är det någon som kan ha svaret på en lösning?
Mvh
- By Okalettos