Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Prova :wink:

Kan inte se på något sätt att det inte skulle gå
Den bör gå att få dit. Jag har inte provat och kan därmed inte garantera det -- men jag skulle bli mycket förvånad om du får problem.

Packline FX är dock relativt lång, 222 cm. Det gör att den kommer att sticka ut rätt långt fram över vindrutan. Så länge du inte försöker sätta några fartrekord gör det väl inget förutom från estetiskt perspektiv. :wink:

Jag funderar på att skaffa en FX-SUV istället för min Packline-box bara för att den är kortare.
Köp ett par begagnade bågar för en femhundring. :wink:

Törs i princip garantera att det passar. Det enda är att boxen kommer att sticka ut rätt långt fram för att inte ta i bakluckan. På den XC70 jag har finns det väldigt mycket marginal att flytta boxen fram och tillbaka. XC60 har kortare tak, men du kan flytta takräcket fram och tillbaka för att få det att passa -- det är inte fasta fästpunkter som en del andra bilar har.
FX-SUV är tveklöst den snyggaste boxen man kan ha men tänk på att den inte är lämpad för någon större familjs skidresor. Jag har en Packline Family och kollegan har precis köpt en FX-SUV, hans box är sjukt trång!
Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Fick gjort en invändig modd.. Färgmatcha[…]

Satt ditt voltmätaren och USB uttaget ig&arin[…]

V70 2.4 -07 B5244S får meddelande om att hal[…]

Motorproblem

Någon som haft samma?