...

Moderator: Moderatorer

av Vento
Hej! Vilken gps/navigationsapp tycker ni är bäst?
Har google maps, Apple kartor, hitta och Eniro nerladdade på min telefon!
Vilken stämmer bäst i tid?
Ger bästa vägval?
Vilken app väljer ni och varför?
Är det någon av dessa som lurar ut en på små stigar i skogen?
Användarvisningsbild
av Grovsnus
Waze! Fungerar bra med helt ok sidofunktioner så som varningar för kameror, vägarbeten och interna varningar gjorda av andra användare av appen.
Användarvisningsbild
av Steffe3
Röstar på Waze jag med, om jag måste välja en mobilapp, annars brukar jag bara köra med min vanliga GPS. Dock är den lite sämre på att varna om saker som händer (Nüvi 3597).
av Vento
Provade ladda ner Waze men får det inte att fungera! Står att den inte hittar rutt när jag väljer en ort jag vill åka till, någon som fått liknande problem?
av Vento
Finns inte vissa orter med?
Tyckte även att det var svårt att få någon överblicks bild på rutten!
Användarvisningsbild
av Steffe3
Känner faktiskt inte igen några av dom problemen (hittar till och med små obskyra orter i östergötland ;p), men nu är det ett tag sen jag använde det aktivt, så det kanske har ändrats en del sen sist :/
Användarvisningsbild
av vetten
Waze är bra men även den som eniro har och dom använder väl navigon som jag alltid gillat.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Brukar köra på navmii i äppleluren, kör Waze ibland med men verkar som att folk inte varnar för problem längs vägen på samma sätt där längre, eller om det beror på att jag flyttat och folk här inte varnar på samma sätt. Lite synd dock men nu var det ju inte det som det gällde :)

Har även använt navmii i hela Nya Zeeland, USA och Canada och det fungerar fint men det slår i alla fall inte en riktig gps ändå anser jag
av kvillebäck
Eniro uppfyller de krav jag har och varnar för kameror och om jag kör för fort. det kan finnas de appar som är bättre men denna uppfyller mina krav trots att den kommer från ett mycket tveksamt företag

Hej, tänkte väcka en äldre trå[…]

B200ft svårstartad

Temp.givaren (1) till temp.mätaren har runda […]

230fk går snålt

Har läst lite om hur en kass spjällä[…]

Slang ifrån luftfilterburk

Ska inte anslutas till något, är fö[…]