Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av garinge
Någon som har Volvos art.nr på usa modellen av blinkerssockeln för v70n 01, den med tre stift för 21/5w lampa?

Tacksam för svar :)

Mvh Z
av garinge
Slänger in en uppdatering här, vparts skulle ha 279 +69 i frakt, medans Volvo tog 238,70kr
för original socklar inkl dubbelpoliga oranga lampor, samt dom kunde hämtas samma dag :)

Art.nummer är 8662985
om någon annan vill ha :)
av mattiasv60
garinge skrev:Slänger in en uppdatering här, vparts skulle ha 279 +69 i frakt, medans Volvo tog 238,70kr
för original socklar inkl dubbelpoliga oranga lampor, samt dom kunde hämtas samma dag :)

Art.nummer är 8662985
:-)-) Kul att du kollade vad de kostade på Volvo och inte bara antog som många andra att "Volvo är dyrt, internet=billigt"... :D

/Mattias
av garinge
mattiasv60 skrev:
garinge skrev:Slänger in en uppdatering här, vparts skulle ha 279 +69 i frakt, medans Volvo tog 238,70kr

Art.nummer är 8662985
:-)-) Kul att du kollade vad de kostade på Volvo och inte bara antog som många andra att "Volvo är dyrt, internet=billigt"... :D

/Mattias
Självklart, brukar faktiskt kolla vad volvo tar för diverse delar, för det händer att dom är billigare än piratdelar, som väl visat i detta fall,
men när jag snackade med reservdelsfröken på telefon så var det priset för socklarna hon fick fram, då plus lampor, skulle landa på 289:- klart värt tyckte jag ändå för jag kunde hämta dom 2tim senare och slog vparts pris för frakten var så dyr, väl på plats så öppnade jag ena kartongen och ta mej fan, satt redan en dubbelpolig lampa monterad, så priset sjönk till hela 238.70kr, klart värt det :D

Motor-center i nynäshamn tog 500kr för d[…]

Luktar avgaser i kupen

Kollat på vevhusventilationen. EGR ventil, o[…]

Kablar till tändspol

Menar du lågspänning eller högsp&a[…]

Mmm, börjar bli dags att beställa nya. F[…]