Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Volvo bygger ny bilfabrik i South Carolina, USA, meddelar företaget i ett pressmeddelande.
Samtidigt kallar delstatens guvernör fackförbund för något som kan ”förorena vattnet”.
– Från vår synvinkel har den fackliga frågan inte varit avgörande på något sätt, säger Stefan Elström på Volvo Cars.

http://www.aftonbladet.se/bil/article20774620.ab
crumpets skrev:Amerikaner och deras fackhat :lol: Annars är väl detta bara positivt. Betyder att man kan få upp volymerna där borta.
Njae, krävs väl mer än att man slår upp en fabrik.. Marknadsföringen i USA har i min mening vart katastrofal i mitt tycke, först nu det börjar gå uppåt! Nya XC90 bör göra ett stort lyft också och verkligen en viktig bil på USA-marknaden..
HVTH skrev:
crumpets skrev:Amerikaner och deras fackhat :lol: Annars är väl detta bara positivt. Betyder att man kan få upp volymerna där borta.
Njae, krävs väl mer än att man slår upp en fabrik.. Marknadsföringen i USA har i min mening vart katastrofal i mitt tycke, först nu det börjar gå uppåt! Nya XC90 bör göra ett stort lyft också och verkligen en viktig bil på USA-marknaden..
Ja sådan här marknadsföring som i Two and A Half Men med Charlie Sheen/Ashton Kutcher är ju katastrof för Volvos image där Alan självklart åker Volvo eftersom han är mesig, tönt, loser, arbetslös o osexig medan Charlie/Ashton Kutcher åker Mercedes eller sportbilar då de är motsatsen.

Här gäller det att lyfta imagen......

Bild
Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Design och hållf. klart. Nyansval & ti[…]

Nordic Plus vs Ultra

Tackar för alla svar.. Och det enda jag s&a[…]

Dimljus v70 97

Hemskt gärna.

Välkommen ut i trafiken

Grejerna kom idag. Ska försöka fixa det […]