Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av anders1974
Jag bygger en a-traktor åt min son. den börjar bli klar med all exteriör men det finns en massa elfel. Skulle behöva elscheman för interiör motorrymme b230e och tänningen (den startar inte på nyckel) behöver även för säkringsbordet. jag har letat på många sidor men hittar inget som är bra för att skriva ut. Tack på förhand. Skulle uppskatta snabba svar. Allt är till hjälp :)
av anders1974
tacksam för alla svar. söker helst en internetbok eller några scheman. helst utskrivbart. Men bara nått som funkar :) har inte tid för elfel. Måste få klart den till veckan. Men tack så mycket. alla svar uppskattas självklart :-)-)
Användarvisningsbild
av lennarte
Tog en bild i Haynes i går kväll. Inge vidare kvalitet, men man ser var "grejerna" heter och även siffrorna där kablarna sitter. Om du vill kan jag scanna den i stället i kväll. Det blir bättre kvalitet. Denna blir nog inget vidare att skriva ut.
IMG_20150315_215838.jpg
Komponent och kopplingsschema K-Jetronic
IMG_20150315_215838.jpg (1.53 MiB) Visad 315 gånger
Mvh
Lennart
Bensinpriser v2

Går fort uppåt

Fick nya 5.0.5 via OTA. Ser ok ut, inga buggar &au[…]

Friskluftslang

Hej! Är det någon som har tips på[…]

Bra jobbat. :-) Hur fik du ut gängdelen ? […]