Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av T-rex
Hej!
Har en v70N 00a med infällbara backspeglar som manövreras med en knapp i bilen, kan man programera den så att dom per automatik går in resp ut när man larmar på/av bilen?

Mvh Thomas
av Schmoyoho
Finns det ingen VIDA-inställning för detta? Hur som helst tycker jag det snabbt blir tröttsamt när speglarna surrar varje gång man ska in/ut ur bilen så det är IMO inget att sakna.
av T-rex
Schmoyoho skrev:Finns det ingen VIDA-inställning för detta? Hur som helst tycker jag det snabbt blir tröttsamt när speglarna surrar varje gång man ska in/ut ur bilen så det är IMO inget att sakna.
Det är ju bara när du är utanför bilen som speglarna går, sitter ju inte i bilen och larmar av/på
av Schmoyoho
T-rex skrev:Det är ju bara när du är utanför bilen som speglarna går, sitter ju inte i bilen och larmar av/på
Jag vet. Det är ju utanför bilen som det hörs, varje gång man låser/låser upp bilen. Oerhört tröttsamt att höra imo, särskilt när man glömmer något låser/låser upp en massa gånger i följd.
Användarvisningsbild
av Perc
Och på vintern vill man inte ha elektriska prylar utanpå bilen som rör på sig utan att man själv ber om det.

Se även: karmlösa sidofönster som åker ner när man tar i dörrhandtaget och upp igen när man stänger dörren.
av T-rex
johnnype skrev:Det är exakt därför som min CAN BOX har bland annat DENNA inställning i färddatorn :)
autofällspeglar.jpg
Ååå vill ha! :D
Trasig ABS givare, men var?

Du behöver en bättre läsare.

Holy Moses. Tvättar varje dag j Har +100 par[…]

Re: Dörrlås under vintern.

Mycket vanligt. Fick precis förardörren […]

Har haft det riktigt kallt ute som lägst -35 […]