Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av tarragona
Hej !!! Har en volvo v70-02 med inbyggd telefon är det någon som har aning om var man kan få tag på ett simkort som funkar till en sån

Med vänlig hälsning tarragona
Användarvisningsbild
av loci
Jag skaffade mitt hos Telia,fick även ett nytt då det gamla slutade fungera efter några år.
Användarvisningsbild
av leiwi
tarragona skrev:Hej !!! Har en volvo v70-02 med inbyggd telefon är det någon som har aning om var man kan få tag på ett simkort som funkar till en sån

Med vänlig hälsning tarragona
det finns en tråd om detta på forumet om du söker , men om jag kommer ihåg rätt så är det storleken (lagringsstorleken ) på kortet som inte får vara för stort.
om du har någon i din närhet med ett äldre simkort som inte blivit utbytt så skulle du kunna prova
Användarvisningsbild
av loci
tarragona skrev:Telia har inga som funkar .
Märkligt ,för mitt funkar iallafall :shock: och det är från Telia .
Har också en fabriksmonterad telefon i bilen .
av tarragona
Hej!!!! när jag har Telias kort i telefonen så kopplar han bara ner är det simkort eller något annat galet någon som haft samma problem .
av Moback
Tjena
Vet att i de gamla telefonerna där du stoppar in hela kortet som simkortet sitter i i bagaget så kan du inte ha ett 3G kort utan måste ha ett gammalt 2G kort. Det finns dock inte att få tag på nytt.

Har du den telefonen där man sätter in simkortet under knapparna i panelen så ska det funka med ett 3G kort vad jag vet.

MVH Marcus
Bränslytryckgivare

Motor varningslampan lyser och har en felkod som s[…]

Cigg-uttag maxström?

Det är riktigt att max belastning på 12[…]

V90 problem släpvagnsbelysning

Det är ganska enkelt att göra på e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvår[…]