Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av milktrucker
En intressant undersökning ang. viket drivmedelsbolag ni tankar på och till vilken rabatt ni får?

Jag tankar på OKQ8 med företagskort.
Rabatt omräknat från företagspris till stolppris/privatpris ca:
53 öre/L på diesel
och ca 30 öre på bensin
räknat på stolppriset/privatpris.
Användarvisningsbild
av MartinS
25 öre på soppa och 50öre på bunkeroljan.. Statoil
Senast redigerad av 1 MartinS, redigerad totalt 0 gånger.
J0cke skrev:När jag tankar på OKQ8 har jag 96 öre/L i rabatt på diesel och ca 65 öre/L på bensin.
företagskort?
kvantskum skrev:Hela 15 öre hos LuKoil.
Så då hamnar Bensin runt 5,85 kr/l, och diesel runt 6,05kr/l :mrgreen:
I vilket land är man då?

Ni som får alla dessa rabatter, skriv gärna vad man måste göra för att få dem. Jag brukar tanka på "Tanka". 10 öre rabatt med Volvokort samt VISA/Mastercard om jag förstod skylten rätt, dvs i princip rabatt för alla? OKQ8 behöver man väl skaffa deras Visa-kort för att få rabatt på, eller?
Schmoyoho skrev:
kvantskum skrev:Ni som får alla dessa rabatter, skriv gärna vad man måste göra för att få dem. Jag brukar tanka på "Tanka". 10 öre rabatt med Volvokort samt VISA/Mastercard om jag förstod skylten rätt, dvs i princip rabatt för alla? OKQ8 behöver man väl skaffa deras Visa-kort för att få rabatt på, eller?
Här i trakten är Tankas 10-öresrabatt inget att hänga i julgran, de ligger ständigt 10 öre över Jet/Ingo.
Men deras rabatt är väl bara för Volvokortet?
Schmoyoho skrev:
kvantskum skrev:Hela 15 öre hos LuKoil.
Så då hamnar Bensin runt 5,85 kr/l, och diesel runt 6,05kr/l :mrgreen:
I vilket land är man då?

Ni som får alla dessa rabatter, skriv gärna vad man måste göra för att få dem. Jag brukar tanka på "Tanka". 10 öre rabatt med Volvokort samt VISA/Mastercard om jag förstod skylten rätt, dvs i princip rabatt för alla? OKQ8 behöver man väl skaffa deras Visa-kort för att få rabatt på, eller?
vad man måste göra....
1. man måste ansöka om kredit kopplat till ett eller flera kort.
2. Tanka o tanka o tanka o tanka igen, tanka ofta och mycket.
Skumt fel b230ft

Hur myckel laddade turbon INNAN byte av toppacknin[…]

Front v70 stöldbegärligt

Jag fick min front utbytt efter att nån back[…]

Tack för svaren, skall skruva lite i helgen o[…]

Pv 544 -62

Hej. Har kvar pappret på den pv?